FAQ

Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytania, kontaktuj się z naszym zespołem.

Jak działa 14-dniowy bezpłatny okres próbny?

Bezpłatny okres próbny ma na celu umożliwić Ci pełne przetestowanie oraz zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami systemu przed decyzją o wykupieniu pakietu płatnego. Bezpłatny okres próbny rozpoczyna się od momentu rejestracji.

Czy mogę korzystać ze wszystkich funkcji podczas okresu próbnego?

Jak najbardziej. Chcemy, zapoznać Cię z wszystkimi zalety korzystania z systemu Occupop, dlatego dajemy Ci pełny dostęp do naszego zaawansowanego planu z nieograniczoną liczbą rekrutacji.

Czy system spełnia wszystkie wymogi RODO?

Jesteśmy w 100% zgodni z RODO i podjęliśmy wszelkie niezbędne środki ostrożności w celu ochrony danych osobowych Twoich kandydatów. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z dataprivacy@bidrecruit.io

Ilu członków zespołu mogę dodać do mojego konta?

Tylu, ile chcesz. Occupop zapewnia nieograniczoną liczbę użytkowników, dzięki czemu możesz łatwo współpracować z tyloma członkami zespołu, ilu bierze udział w procesach rekrutacji w Twojej firmie.

Czy w Occupop mogę wykorzystać swoje pakiety ogłoszeń w serwisach rekrutacyjnych premium?

Oczywiście. Occupop jest zintegrowany z wieloma bezpłatnymi i płatnymi serwisami rekrutacyjnymi. Łączenie kredytów jest bardzo proste i działa poprzez jednorazową integrację systemu z serwisem. W ustawieniach systemu znajdziesz szczegółowe informacje jak zintegrować poszczególne serwisy ogłoszeniowe. 


Czy mój zespół będzie potrzebował szkolenia?

Stawiamy na prostotę i łatwość korzystania z systemu. Dlatego wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć pracę z Occupop, to 20-minutowa prezentacja systemu online i od razu możesz zaczynać. Mamy dedykowany zespół gotowy do udzielenia odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania poprzez czat w systemie oraz rozbudowane centrum pomocy online.

Jak mogę podłączyć stronę karier swojej firmy?

Podłączenie strony karier jest bardzo proste. Z poziomu ustawień możesz skopiować fragment kodu, który powinien zostać wklejony do kodu HTML Twojej strony. Jeden z ekspertów zespołu Occupop z przyjemnością pomoże Ci w konfiguracji.

Co to jest aktywna rekrutacja?

Aktywna rekrutacja jest otwartym procesem, nad którym aktualnie pracujesz. Stworzone ogłoszenie może być publikowane w wielu kanałach rekrutacyjnych, a kandydaci mogą być przenoszeni pomiędzy etapami procesu. Po zarchiwizowaniu rekrutacji uznaje się ją za zamkniętą.

Jak długo trwa konfiguracja konta?

Założenie konta nie zajmie więcej niż 30 minut. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać ogłoszenie rekrutacyjne, dodać członków Twojego zespołu do systemu i podłączyć Twoją stronę karier. Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanej konfiguracji, przydzielimy Ci eksperta konta, który pomoże ci rozpocząć pracę.

Chciałbym porozmawiać z kimś o Occupop - z kim mogę się skontaktować?

Członek zespołu Occupop chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy, a po chwili się z Tobą skontaktujemy.

Border Image

FAQ dotyczące Cennika

Jak działa 14-dniowy bezpłatny okres próbny?

Bezpłatny okres próbny ma na celu umożliwić Ci pełne przetestowanie oraz zapoznanie się z wszystkimi funkcjonalnościami systemu przed decyzją o wykupieniu pakietu płatnego. Bezpłatny okres próbny rozpoczyna się od momentu rejestracji.

Czy mogę korzystać ze wszystkich funkcji podczas okresu próbnego?

Jak najbardziej. Chcemy, zapoznać Cię z wszystkimi zalety korzystania z systemu Occupop, dlatego dajemy Ci pełny dostęp do naszego zaawansowanego planu z nieograniczoną liczbą rekrutacji.

Jak zapłacić za BidRecruit?

Dbamy o prostotę, dlatego subskrypcja usługi Occupop jest szybka i łatwa. Wybierz abonament, a następnie zapłać kartą kredytową lub płatniczą online. System jest zintegrowany z usługą Stripe aby zapewnić bezpieczne płatności online. Jeżeli wolisz zapłacić tradycyjnym przelewem, skontaktuj się z naszym zespołem.

Czy płatności są bezpieczne?

Jesteśmy zintegrowani z usługą Stripe, aby zapewnić bezpieczne i łatwe płatności online. Stripe został poddany audytowi przez niezależny asesor ds. Oceny bezpieczeństwa PCI (QSA) i jest certyfikowany jako dostawca usług PCI poziomu 1.

Jaka jest różnica między pakietami miesięcznymi i rocznymi?

Abonamenty miesięczne są naliczane z miesiąca na miesiąc od daty rejestracji, opłata jest automatycznie pobierana co miesiąc. Roczne abonamenty są naliczane przy rejestracji i są płatne z góry za cały rok, ale zawierają 17% zniżki, która wynosi 2 pełne miesiące zupełnie za darmo.


Czy mogę zaktualizować swój plan?

Dzięki abonamentom miesięcznym możesz zwiększyć lub obniżyć wersję systemu w dowolnym momencie. Zmiany będą zaktualizowane przy następnej płatności. Pakiety roczne są nieco inne. Aby zmienić swój pakiet roczny, możesz wykupić następny pakiet roczny i skorzystać z 17% rabatu lub przejść na rozliczenie miesięczne.

Jak wypadają Nasze ceny w porównaniu z konkurencją?

Wierzymy w przejrzyste ceny i transparentność. Chcemy, aby nasz cennik był prosty i wszystkie spełniał oczekiwania naszych klientów. Nie ma ukrytych opłat ani nieoczekiwanych zmian w umowie.

Jak mogę zlikwidować moje konto?

Zlikwidowanie konta jest proste, wystarczy powiadomić swojego opiekuna, a konto zostanie dezaktywowane. Jeśli jesteś klientem miesięcznym, Twoje konto zostanie dezaktywowane na koniec okresu rozliczeniowego, w którym zdecydujesz się anulować. Posiadacze rachunków rocznych mogą w dowolnym momencie dezaktywować swoje konta, jednak za pozostałą część pakietu rocznego nie przysługuje zwrot pieniędzy.

Border Image

Rekrutacja może być prosta!

Pozwól nam pokazać Ci jak!

Sukces!

Otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
Jeden z członków naszego zespołu, niebawem się z Tobą skontaktuje w celu ustalenia najlepszego terminu prezentacji.

ERROR!
Coś poszło nie tak podczas przesyłania Twojego formularza. Proszę przeslij go ponownie lub odśwież stronę i wtedy spróbuj jeszcze raz.

Border Image